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Pour l'un de nos clients, nous sommes à la recherche d'un(e) Gestionnaire Assurances en contrat permanent entre 80% et 100%, et basé(e) à Genève. La ou le collaborateur(trice) rejoindra l'équipe de Gestion en assurances.
Pour l'un de nos clients, nous sommes à la recherche d'un(e) Gestionnaire Assurances Toutes Branches & LPP en contrat permanent à 100% et basé(e) à Genève. La ou le collaborateur(trice) rejoindra le département Gestion en Assurances.
Pour l'un de nos clients, nous sommes à la recherche d'un(e) Health & Benefits Romandie Lead FR / ENG en contrat permanent à 100% basé sur le canton de Vaud. La ou le collaborateur(trice) sera en charge d'une équipe de Chargés de comptes Health & Benefits.
Pour l'un de nos clients, nous sommes à la recherche d'un(e) Gestionnaire en Prévoyance Professionnelle FR / GER en contrat permanent à 100% et basé(e) sur le canton de Vaud. La ou le collaborateur(trice) rejoindra le département Prévoyance Professionnelle.
Nous recherchons, pour notre client, un/e secrétaire médical/e disponible dès le 1er février pour une mission temporaire potentiellement renouvelable à 50-60%.
Für unseren Kunden, eine Privatbank in Zürich, suchen wir per sofort eine Office Assistenz, welche das Team im Alltäglichen unterstützt. Die Stelle ist momentan auf 6 Monate befristet mit der Möglichkeit auf eine Übernahme
Für eine renommierte Privatbank in Zürich suchen wir eine motivierte Unterstützung im Bereich der operativen Vermögensverwaltung. Die Position ist vorab auf 6 Monate befristet und wird in Teilzeit (50-60%), idealerweise vormittags, ausgeübt. Sie bietet eine spannende Möglichkeit, in einem anspruchsvollen Umfeld tätig zu sein.
Within the Commodity Trade Finance business unit, the Credit Review Officer will be responsible for the overall credit monitoring of a portfolio of bilateral files, structured transactions, and Payment Risk Assumption.
We are looking for an experienced and detail-oriented Senior Accountant to join the finance team at our client, a manufacturing firm based in Zug. The ideal candidate will have a strong understanding of accounting principles, experience in the manufacturing industry, and the ability to manage complex financial processes. You will play a key role in ensuring the accuracy of our financial operations and contributing to strategic decision-making.
Our client, a prominent international organization, is seeking a skilled professional to support their Measurement, Evaluation, and Learning team. The successful candidate will play a key role in advancing two critical Data Analytics and Insights (DAI) workstreams.
Nous recherchons un(e) assistant(e) juridique dynamique et organisé(e) pour rejoindre notre équipe. Le/la candidat(e) idéal(e) aura une expérience significative dans une fonction similaire au sein d'une société de luxe, d'une banque ou d'un cabinet d'avocats. Vous serez responsable de fournir un soutien juridique de haute qualité et de gérer diverses tâches administratives.
We are looking for a highly organized and proactive HR and Administrative Coordinator to join their team. This role is crucial for ensuring the smooth operation of our office and managing HR administrative tasks effectively. The ideal candidate will possess strong general administrative skills, keen attention to detail, and a positive attitude.
The Grants Administrator will oversee the administrative management, reporting, and payment of grants, ensuring that all processes, documents, and procedures are executed efficiently, professionally, and on schedule, adhering to best practices.Full time role for 7 months.
Unser Kunde ist ein globales Unternehmen, das sich auf die Bereitstellung innovativer Lösungen in verschiedenen Branchen spezialisiert. Für ihren Hauptsitz in Zug, suchen wir eine/n engagierte/n Office Manager & HR Administrator 60%.
Sie übernehmen ein existierendes Kundenbuch und sind für die Verwaltung davon zuständig, sowie für die Neukundenakquise. Durch die Unterstützung Ihrer Teamkollegen/-innen wachsen Sie gemeinsam mit dem Unternehmen und profitieren von dem attraktiven Vergütungsmodell.
We are seeking for our client a highly experienced professional with extensive global expertise in network infrastructure and Oracle database management.The ideal candidate will have at least 10 years of experience designing, implementing, and managing complex network and database solutions, with a proven track record of delivering at least one significant project leveraging both skill sets.
We are looking for a Ticino client based a GitHub expert to join his team and leverage their extensive global experience to optimize and manage version control and collaborative development workflows.The ideal candidate will have at least 10 years of professional experience in software development and DevOps, along with demonstrated expertise in delivering significant projects using GitHub.
We are seeking for our client an experienced Terraform expert who will contribute to the design, deployment, and management of world-class cloud infrastructure solutions.This role requires a seasoned professional with a minimum of 10 years of global IT experience and a proven track record in delivering significant projects using Terraform.
Für unseren Kunden, ein internationales Unternehmen mit europäischem Hauptsitz in Zürich, suchen wir derzeit eine/n Office Manager zur Verstärkung des Teams. Sie übernehmen das Office Management für das Büro in Zürich und unterstützen zudem auch einzelne Themen für die Schweizer Gesellschaft.
Groupe leader sur son marché recherche pour l'un de ses sites de production un(e) Directeur(trice) Général(e)
As HR Business Partner for Apprentices, you will manage all HR lifecycle aspects for technical and commercial apprentices while promoting apprenticeship programs through impactful events and strategies.
12 months mission via Michael Page for a client based in Fribourg.
Für unseren Kunden, ein international tätiges Unternehmen mit Sitz in Zürich, suchen wir zur Verstärkung des Teams eine engagierte und ambitionierte Persönlichkeit, die eine langfristige Weiterentwicklung im Bereich Buchhaltung anstrebt. In enger Zusammenarbeit mit einem erfahrenen Team haben Sie zudem die Möglichkeit, Ihre Kompetenzen im Controlling auszubauen und neue Verantwortungsbereiche zu übernehmen.
The IT Manager will be responsible for managing the entire IT, system and network infrastructure of the organization.
Are you ready to step into a key finance role within a dynamic and fast-paced environment? A leading organization in the life sciences industry is urgently seeking an experienced Controller to join their team on an interim basis. If you have a strong background in financial controlling and analysis, this could be your next exciting challenge!
Derzeit suchen wir für unseren Kunden, in der Schweizer Finanzwelt, mit modernen Büroräumlichkeiten in Zürich, einen kommunikativen und kontaktfreudigen Junior EAM Desk Assistant (m/w/d) mit sofortigem Start in einem Try & Hire Modell.In dem Try & Hire Modell ist der ausgewählte Kandidat zunächst 3 Monate auf einer temporären Basis angestellt mit der Aussicht auf eine permanente Anstellung im Anschluss.
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